08.12.2008.

Oglašavanje po lokaciji u porastu

Slike
Mobiteli - Oglašavanje po lokaciji u porastu

Oglašavanje po lokaciji postaje sve popularnije kao medij za promociju usluga i proizvoda, potvrdila je istraživačka kuća ABI Research. Ova usluga pozicionirana je tako da na osnovu toga gdje se potrošač nalazi (putem mobilnog telefona) pošalje mu se promotivna poruka koja se odnosi na neku uslugu ili proizvod koji potrošač u blizini može kupiti.

Iako je ova industrija tek u povojima te ima puno ograničenja u današnjici, a neka od njih su: nedovoljno razumijevanje oglašivača za ovakvu vrstu promocije, sustav za praćenje lokacije je još uvijek fragmentiran, slabi interaktivni sustavi, slaba tehnologija za lociranje u unutrašnjim prostorima i legalni uvjeti (privatnost itd) - ova industrija je ipak u porastu. Najpopularniji mediji koji ovo omogućavaju danas su Google i Nokia maps.

Izvor: Telecompaper

Najnovije vijesti iz svijeta mobitela pratite na našim
Facebook  i Twitter profilima

Komentari
dodaj komentarPošalji komentar
Ukupan broj komentara: 0