21.12.2011.

Najpopularnije aplikacije na Androidu

Slike
Smartphone-ovi se zasnivaju na aplikacijama. Neke su besplatne, a neke treba i platiti. Imamo aplikacije za igrice, ujedno i najpopularnije, poslovne, društvene, edukacijske, financijske, zdravstvene, muzičke, sportske, stvarno čitav niz aplikacija koje nam mogu pomoći, zabaviti nas, naučiti nešto novo.
Korisnici razne dobi, imaju drugačiji interes za aplikacijama. Tvrtka Nielsen je provela istraživanje o najpopularnijim aplikacijama za smartphone-ove među 3 starosne skupine korisnika
. Prvu skupinu čine korisnici od 18 do 24 godine, drugu od 25 do 34 godine te treću od 35 do 44 godine.

Prvo mjesto u sve 3 skupine je očekivano zauzela aplikacija Android Market. Ništa neobično kada znamo da se korisnici baš tom aplikacijom služe da bi nalazili ostale aplikacije. Također u sve 3 skupine, ali na drugom mjestu je društvena mreža Facebook. Volili mi društvene mreže ili ne, danas je „must have“ imati Facebook profil. Društvene mreže su postale najbrži način komunikacije te bome i glavni izvor informacija, kako privatnih, vaših prijatelja ili rodbine, tako i najrazličitijih vijesti iz čitavog svijeta ovisno o vašem interesu. Popularnost ostalih aplikacija ovisi o starosti korisnika. Sljedeća 3 mjesta na lisi popularnosti drže google-ove aplikacije. Ovisno o starosti korisnika ovisi i poredak, ove 3 aplikacije: Gmail, Google Search te Google Maps, GPS usluga od koje će te imati korist jeste li u autu, na biciklu ili pješice.
Nakon njih slijedi YouTube, igra Angry Birds, ako imate vremena možete ju igrati satima da vam ne dosadi, te Advanced Task Killer Free koja ima opciju da ugasite aktivne aplikacije kako vam one ne bi trošile bateriju i RAM-e.
Tu su još Adobe Reader, Yahoo Mail, Weather Channel itd.

Tvrtka Nielsen je do ovih rezultata došla prikupljanjem putem aplikacije na smartphone-ovima tisuća korsnika dobrovoljaca koji sudjeluju u kontinuiranom istraživanju Smartphone Analytics.

Najnovije vijesti iz svijeta mobitela pratite na našim
Facebook  i Twitter profilima

Komentari
dodaj komentarPošalji komentar
Ukupan broj komentara: 0